zondag 24 januari 2010

Gentlemen's agreement

Stel jezelf voor in de gloeiende lentezon met aan je linkerzijde je beste vriend en in je rechterhand een glas gevuld met de heerlijke, dieprode Saint Amour, de rijke smaken van de Brouilly of misschien wel de krachtige tonen van Moulin à Vent. Verwikkeld in intellectuele discussies en proevend van de plaatselijke delicatesses. Wordt het leven nog mooier?
Op 25 & 26 april zullen il Trufolati zich begeven naar Chateau de Lavernette in Chaintré, alwaar we ons zullen laven aan de heerlijkste wijnen uit de tien cru's van de Beaujolais...

Teneinde deze ons lot te bekrachtigen zal tijdens de volgende Trufolati de volgende gentlemen's agreement worden gesloten:
Ik, aanbidder van de tanninerijke Baroloschil, zal op 25 april deelnemen aan een Fete du vin in Macon-Villages. Nimmer zal ik mijn oogleden doen neerdalen, zolang de jonge wijnen worden ontsproten uit eikenhouten vaten. Meermaals zal ik mij storten op de lokale specialiteiten, zonder mijzelf daarbij van mijn taak te kwijten.

Geen opmerkingen: